اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“برنامه پادکست”… یک ابتکار جدید از دبی به جهان عرب راه اندازی شد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دیروز، باشگاه مطبوعات دبی آغاز مرحله ارزیابی نامزدهای “برنامه پادکست عربی” را که اولین در نوع خود در منطقه است، به عنوان یک ابتکار جدید از دبی به جهان عرب برای کمک به حمایت از پادکست، فاش کرد.

مرحله ارزیابی در دفتر مرکزی باشگاه با حضور 120 جوان با استعداد و توانمندی رسانه ای آغاز شد که از بین 360 متقاضی شرکت در این برنامه انتخاب شدند. دو شریک باشگاه مطبوعاتی دبی، The Direction Podcast و Podio که در زمینه نمایش و تولید محتوای صوتی در منطقه عرب تخصص دارند، در ارزیابی شرکت کنندگان برای انتخاب بهترین ها بر اساس معیارهای خاص شرکت می کنند.

برنامه پادکست عربی مرحله جدیدی را از نظر تکنیک ها و ابزارهای مورد استفاده در این صنعت از جمله توسعه ایده ها، نوشتن متن، ضبط، تکنیک های تولید و بازاریابی و مهارت های ارائه و ارائه برنامه های گفتگوی صوتی ایجاد می کند.

محفوظ بن سلام، مسئول پرورش استعدادهای رسانه ای در باشگاه مطبوعات دبی، گفت: صنعت پادکست به عنوان یکی از بخش های رسانه ای حیاتی در حال حاضر نیازمند یک روند توسعه مستمر در سطح ابزارها، روش ها و فناوری ها است. باشگاه مشتاق است همگام باشد و حتی در شکل دادن به ویژگی های این توسعه در سطح عربی مشارکت کند.

وی افزود: فرآیند ارزیابی شامل انجام مصاحبه های فردی با شرکت کنندگان، گوش دادن به ایده های آنها و سطح مهارت های آنها از نظر وضوح گفتار، اعتماد به نفس، آمادگی محتوا، قدرت حضور، توانایی سازگاری با موقعیت ها و تغییرات جدید است. و همچنین خلاقیت و نوآوری علاوه بر سایر شرایط و استانداردها، با هدف ایجاد بستری بیشتر برای انتشار محتوای صوتی عربی و آغاز سری اول پادکست گفت و گوی فکری، خلاقانه و فرهنگی با مشارکت گروهی نخبه از استعدادها و شایستگی‌های جوان و شخصیت‌های برجسته در جهان عرب، با اشاره به اینکه باشگاه آرمان‌های جاه‌طلبانه‌ای دارد که با تلاش همیشگی خود برای شریکی مثبت در شکل‌دهی به ویژگی‌های آینده بخش رسانه در منطقه همگام است. محفوظه بن سلام خاطرنشان کرد: تولید محتوای صوتی در سطح عرب نیازمند همکاری برای آماده سازی کادرهای حرفه ای متخصص است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا